გაკვეთილის თემა |
სტუმრად ზღაპართან |
მნიშვნელობა და აქტუალობა |
ლიტერატურული ზღაპრის გაცნობა |
მიზნები და შედეგები |
დამოუკიდებელი აზროვნების ჩამოყალიბება |
თემატური ერთეული |
|
წინასწარი ცოდნა |
ზღაპრის ისტორია,მისი წარმოშობა,ტრადიციული ზრაპრის დასაწყისი და
დასასრული.1.რა იცით ზღაპრის წარმოშობის შესახებ? ვინ ქმნიდა მათ? 3.როგორ
გადაეცემოდა ისინი თაობიდან თაობას?4.როგორ იწყებოდა ტრადიციული ქართული
ზღაპარი?5.შეგიძლიათ გაიხსენოთ ისინი? 6.როგორი დასასრული აქვს ხალხურ ზრაპარს?
7.შეგიძლიათ დაასახელოთ თუნდაც ერთი მაგალითი? 8.ტრადიციულად რა იმარჯვებს
ქართულ ზღაპარში?9.როდის დაიწყო ხალხური ზღაპრების შეგროვება?ჩაწერა? |
შეფასების საგანი და პროცედურები |
უცხო ტექსტის დამოუკიდებელი გააზრების უნარი მოსწავლეები
დამოკიდებლად კითხულობენ ახალ ტექსტს.იწერენ ტექსტიდან უცხო სიტყვებს,ან
ინიშნავენ |
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები |
ნაჭყვეტი ზღაპრებიდან |
გაკვეთილის მსვლელობა |
გაკვეთილის დაწყება-ვამზადებ კლასს იმისათვის,რომ ავიყოლიო ისინი
სამოგზაუროდ ზღაპრის სამყაროში ნაწყვეტის ყურების შემდეგ აკეთებენ დასკვნას,როგორი ზღაპრის
მონაკვეთი ნახეს. პასუხობენ მასწავლებლის მიერ დასმულ შეკითხვებს ზღაპრის
წარმოშობის |
დიფერენცირებული სწავლება |
Комментариев нет:
Отправить комментарий