"სიტყვის კაცი"

 გაკვეთილის გეგმა:


გაკვეთილის მთავარი თემა
სიტყვის კაცი
სწავლების საფეხური/მოსწავლეთა პროფილი
II კლასი, 15მოსწავლე
გაკვეთილის მნიშვნელობა /აქტუალობა
მოსწავლეებმა გააცნობიერონ ახალისიტყვის მნიშვნელობა.გაიმდიდრონ ლექსიკური მარაგითხრობისასგამოიყენონ მართებული სიტყვაფორმებიშეძლონ მხატვრული ტექსტის წაკითხვა დაგაგებაშეძლონ კარნახით  ტექსტის ჩაწერა.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
ამბის გადმოცემისას გამოიყენოს მართებული
სიტყვაფორმები და მარტივი წინადადებები.თავისუფლად ამოიცნოს ნაცნობი სიტყვები.გააგრძელოს სხვის მიერ დაწყებული კითხვა.ტექსტის კონკრეტულ მონაკვეთში მოიძიოს მითითებული სიტყვა.შეადაროს დაკითხვის დასმის საშუალებით დააჯგუფოს სიტყვებიდაწეროს კარნახითსახელები და მოქმედების აღმნიშვნელი სიტყვები შეათანხმოს რიცხვში.
ქართ.II.3.მოსწავლეს შეუძლია აქტიური ლექსიკისა და ძირითადი ენობრივი ფორმების მეტყველებაში გამოყენება.
ქართ.II.3. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი კოდის გაშიფრვა.
ქართ.II.6.მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მიერ წაკითხულ მხატვრულ ტექსტში ინფორმაციი სმოძიება მონაკვეთების წაკითხვა დაგაგება.
ქართ.II.7.მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ტექსტის არსებითი ენობრივ-გრამატიკული ნიშნების ამოცნობა.
ქართ.II.11.მოსწავლეს შეუძლია მცირე მოცულობის ტექსტების დამოუკიდებლად შედგენა.
ქართ.II.12.მცირე მოცულობის ტექსტების შექმნისას მოსწავლეს შეუძლია ძირითადი გრამატიკული ელემენტების გამოყენება.

სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
დაფა,ცარცი,თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები,
ბარათზე დაწერილი სიტყვები:
ნაზუქი, მჭადი, კვერი, პური.
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმეტი
კლასის ორგანიზება
A-ფაზაგამოწვევა.
აქტივობა 1ჯგუფებს ვურიგებ ფურცლებსსადაც ტექსტი წერია.ვაძლევ დავალებას ყურადღებით წაიკითხონ ნაწერი და გადახაზონის ნაწერი., რომელიც არ არის სიტყვარა განსხვავებაა მათშორის?
ვსვამ კითხვასრისგან შედგება წინადადება?
დაფაზე ვაკრავ ასოციაციურ რუკას,სადაც წერია ,,სიტყვადამივმართავ კლასსშევავსოთ რუკა როგორი შეიძლება იყოს სიტყვა?
B-ფაზა.შინაარსის რეალიზება.
აქტივობა 2:  პერსონაჟების დახასიათება.
ბავშვებს ვთხოვ დახატონ  ,,სიტყვის კაცი
ვსვამ კითხვებსჩვენი მოთხრობის მიხედვითროგორი იყო ,,სიტყვისკაცი“? როგორი იყო ზაქარია?ბავშვებმა უნდა შეადარონ ერთმანეთს ზაქარია და სიტყვის კაციმოსწავლეებთან ერთად ვადგენ ,,ვენის დიაგრამას“,სადაც თვალნათლივ გამოჩნდება
სიტყვის კაცისა და ზაქარიას მსგავსება და განსხვავება.
აქტივობა 3: მოსწავლეები წერენ, როგორია მათი თვალით დანახული სიტყვისკაცი და შემდეგ ახდენენ ნამუშევრის პრეზენტაციას.
აქტივობა 4: მოსწავლეების ყურადღება გადამაქ წიგნში ნახსენებ საჭმელებზე ვაძლევ სამუსაო ფურცლებ და ვთხვ თვითოეულ მათგანს მიუწერონ ტავისი სახელი (პური, ხაჭაპური, მჭადი, ნაზუქი, კვერი).შემდეგ გონებრივი იერიში გამოვიკითხავ რა იციან  მჭადის შესახებ, თუ უნახავთ წისქვილი, დაფქვის პროცესი.ვაჩვენებ სლაიდს და მივაწვდი მწირე ინფორმაციას.
C-ფაზარეფლექსია.
შევაჯამებ გაკვეთილს.მოსწავლეების შეფასებისას გამოვიყენებ განმავითარებელ შეფასებასმივცემ დავალებას, სახლში დააცხონ მჭადები, და გადაიღონ ვიდეო.

Комментариев нет:

Отправить комментарий