გამოყენებული ელექტრონული რესურსები "ხორბლის მოყვანა წინათ და ახლა"
როგორ დავწეროთ ვ, ვიდეო
გაკვეთილის გეგმა
საგანი |
ქართული |
კლასი, პედაგოგი |
პირველი/ ნ.ნონიაშვილი |
თემა |
ასო-ბგერა
„ვ“-შესწავლა |
მოსწავლეთა
რაოდენობა |
14
მოსწავლე |
დრო |
45წუთი |
მიზანი |
მოსწავლემ
შეძლოს
მოისმინოს
და
გაიგოს
ნაცნობ
თემატიკაზე
შექმნილი
ტექსტი,წაიკითხოს მარტივი
წინადადებებით შედგენილ
მცირე
ზომის
ტექსტები, გამოუმუშავდეს
ფონოლოგიური
უნარ-ჩვევები,შეძლოს
წერილობითი
კოდის
გაშიფვრა.(გაშიფვრა
– გრაფიკული
ხატის
აკუსტიკურ
ხატად
კონვერტირება, ანუ ასოების
ამოცნობა
და
მათი
დაკავშირება
შესაბამის
ბგერებთან; ბგერების
სიტყვად
გამთლიანება, აკუსტიკური
ხატის
სიტყვის
მნიშვნელობასთან
დაკავშირება.) |
ეროვნული
სასწავლო
გეგმის
სტანდარტი |
ქართ.
I. 4. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე
ზომის
ტექსტები
და
გამოხატოს
თავისი
დამოკიდებულება. · სვამს
/ პასუხობს
შეკითხვებს
მოსმენილ
ტექსტთან
დაკავშირებით; · ამოიცნობს
პერსონაჟის
ემოციურ
მდგომარეობას
(მხიარული,
მოწყენილი,
გაკვირვებული
და
ა.
შ.); · მონაწილეობს
პერსონაჟის
ჯგუფურ
დახასიათებაში; ქართ.
I. 5. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ფონოლოგიური
უნარ-ჩვევები. · მასწავლებლის
მიერ
ჩამოთვლილ
სიტყვებში
ან
სურათებზე
ამოიცნობს
იმ
სიტყვებს,
რომლებიც
შეიცავს
წინასწარ
მითითებულ
ბგერას/ზეპირ
მარცვალს; · სიტყვის
სათანადო
მარცვალში
პოულობს
ბგერის
ადგილმდებარეობას
(მარცვლის
დასაწყისში,
შუაში,
ბოლოში). ქართ.
I. 7. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი კოდის გაშიფვრა.[1] შედეგი
თვალსაჩინოა,
თუ
მოსწავლე: · აკავშირებს
ასოებს
ბგერებთან
და
ამთლიანებს
მათ
მარცვლებად,
სიტყვებად
(წარმოთქვამს
სიტყვებს); · სიტყვათა
ჩამონათვალში
პოულობს
მითითებულ
სიტყვას; · ხმამაღლა
(მთლიანი
სიტყვებით
ან
დამარცვლით) კითხულობს
მარტივი
წინადადებებით
შედგენილ
მცირე
ზომის
ტექსტებს; ქართ.
I. 6. მოსწავლეს შეუძლია ანბანური პრინციპის გაგება და გამოყენება. შედეგი
თვალსაჩინოა,
თუ
მოსწავლე: · თავისუფლად
ცნობს ხშირად
გამოყენებული სიტყვის
ორთოგრაფიულ
ხატს[2]; · ადარებს
სხვადასხვა
სიტყვის
ორთოგრაფიულ
ხატებს,
პოულობს
საერთო
მარცვლებს,
ასოებს; · ნაცნობ
სიტყვებში
ცნობს
და
წარმოთქვამს
ასოებს; · სიტყვათა
ჩამონათვალში
პოულობს
წინასწარ
მითითებულ
ასოს,
მარცვალს; · ასოებს
ამთლიანებს
მარცვლებად,
მარცვლებს
- სიტყვებად; · სიტყვებში
გამოყოფს
და
წარმოთქვამს
მარცვლებს,
მარცვლებში
– ასოებს; |
Комментариев нет:
Отправить комментарий