რესურსები: კლიპები
გაკვეთილის გეგმა
განსახორციელებელიმეთოდის დასახელება
|
პროექტი: ჭრიჭინა ( „ჭრიჭინა და ჭიანჭველა“ , „დროის ფასი“, „ჭრიჭინა“)
|
სამიზნე ჯგუფი
|
II კლასი. პედაგოგი: ნ.ნონიაშვილი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
12
|
განსაკუთრებულიმიდგომების,საჭიროებების მქონემოსწავლეთარაოდენობა დაპროფილი
|
არა
|
მეთოდის მნიშვნელობა
|
ხელს უწყობს მოსწავლეებში კითხვის უნარის გაუმჯობესებას, სწორი მეტყველების ჩამოყალიბებას, წიგნის სიყვარულს, ქართული და მსოფლიო ლიტერატურის გაცნობას.
|
სამიზნე უნარები კითხვის ასპექტების მიხედვით
|
ტექსტის მახასიათებლების ცოდნა; გამართული კითხვა;ლექსიკური მარაგის გამდიდრება; გაგება-გააზრებას; კითხვის ტექნიკის გავარჯიშება; ტექსტიდან მთლიანი სიტყვის ამოკითხვა;წაკითხულიდან აზრის გამოტანა; საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკითხულის მიმართ; ტექსტის მთლიანობაში აღქმა;ინოვაციური მეთოდის დანერგვა სასწავლო პროცესში; მოსწავლეთა კომპეტენციების განვითარება.
|
მისაღწევი შედეგები
|
მოსწავლე შეძლებს მოისმინოს, ადეკვატურად აღიქვას და გადმოსცეს მარტივი ინფორმაცია მისთვის ნაცნობ თემაზე და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება წაკითხულის მიმართ; მოსწავლეები თეორიულ ცოდნას პრაქტიკაში გამოიყენებენ; მოხდება ტექსტიდან მთლიანი სიტყვის ამოკითხვა;წაკითხულიდან აზრის გამოტანა; ტექსტის მთლიანობაში აღქმა;ჩამოყალიბდება აქტიურ მკითხველად; ხელი შეეწყობა ინოვაციური მეთოდების დანერგვას; მოსწავლეთა კომპეტენციების განვითარებას.
|
განვითარების ეტაპები
|
კლასი დაყოფილი იყო სამ ჯგუფად,
პირველი ჯგუფი მუშაობდა :ჭაბუა ამირეჯიბის „ დროის ფასი“
მეორე ჯგუფი: ივანე კრილოვის „ ჭრიჭინა და ჭიანჭველა“
· მესამე ჯგუფი: იაკობ გოგებაშვილის „ჭრიჭინა“
ბუნება და მეცნიერება. ჭრიჭინა, როგორც მავნე მწერი
აქტივობები: გრამატიკული სამუშაო
|
საკლასო მენეჯმენტი
და საგანმანათლებლო რესურსები
|
აქტივობის ფორმატები, სურათები, სიტყვის სკივრი, სიტყვების ლოტო, ბარათები, მარკერი, წებო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ვადები/ხანგრძლივობა
|
აპრილი, მაისი
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий