воскресенье, 22 мая 2016 г.

პროექტი "ჭრიჭინა"


  რესურსები: კლიპები







 გაკვეთილის გეგმა


განსახორციელებელიმეთოდის დასახელება
პროექტი:  ჭრიჭინა      ( „ჭრიჭინა და ჭიანჭველა“ , „დროის ფასი“, „ჭრიჭინა“)
სამიზნე ჯგუფი
II  კლასი. პედაგოგი: ნ.ნონიაშვილი
მოსწავლეთა რაოდენობა
12
განსაკუთრებულიმიდგომების,საჭიროებების მქონემოსწავლეთარაოდენობა დაპროფილი
არა
მეთოდის მნიშვნელობა
ხელს უწყობს მოსწავლეებში კითხვის უნარის გაუმჯობესებას, სწორი მეტყველების ჩამოყალიბებას, წიგნის სიყვარულს, ქართული და მსოფლიო ლიტერატურის გაცნობას.
სამიზნე  უნარები კითხვის  ასპექტების მიხედვით
ტექსტის  მახასიათებლების  ცოდნა;  გამართული  კითხვა;ლექსიკური  მარაგის გამდიდრება; გაგება-გააზრებას; კითხვის ტექნიკის  გავარჯიშება; ტექსტიდან მთლიანი სიტყვის ამოკითხვა;წაკითხულიდან აზრის გამოტანა; საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკითხულის მიმართ; ტექსტის მთლიანობაში აღქმა;ინოვაციური  მეთოდის   დანერგვა  სასწავლო  პროცესში; მოსწავლეთა  კომპეტენციების  განვითარება.
მისაღწევი  შედეგები
მოსწავლე   შეძლებს  მოისმინოს,  ადეკვატურად  აღიქვას  და გადმოსცეს  მარტივი  ინფორმაცია  მისთვის  ნაცნობ  თემაზე  და გამოხატოს  თავისი  დამოკიდებულება  წაკითხულის მიმართ;    მოსწავლეები თეორიულ  ცოდნას  პრაქტიკაში გამოიყენებენ;  მოხდება ტექსტიდან მთლიანი სიტყვის ამოკითხვა;წაკითხულიდან აზრის გამოტანა; ტექსტის მთლიანობაში აღქმა;ჩამოყალიბდება  აქტიურ  მკითხველად;  ხელი  შეეწყობა ინოვაციური  მეთოდების  დანერგვას;  მოსწავლეთა კომპეტენციების  განვითარებას.  
განვითარების ეტაპები
კლასი დაყოფილი იყო სამ ჯგუფად,  
პირველი ჯგუფი  მუშაობდა :ჭაბუა ამირეჯიბის  „ დროის ფასი“
  •  მთლიანობითი კითხვა, რომელიც წინ უსწრებს ანალიზს.
  •  მთლიანი ტექსტის დასწავლა თხრობა.
  •  მოქმედი გმირების დახასიეთება, კარგი და ცუდი ჩვევები
  •  კითხვებზე პასუხის გაცემა, ტექსტის ანალიზი
მეორე ჯგუფი:  ივანე კრილოვის „ ჭრიჭინა და ჭიანჭველა“
  •  ტექსტის დასწავლა,
  •  როლების დანაწილებით ტექსტის წაკითხვა, კლიპის გახმოვანება
  •  ტექსტის ანალიზი, მოქმედი გმირების დახასიეთება
  • საპირისპირო და მსგავსი მნიშვნელობის სიტყვების მოძებნა
·               მესამე ჯგუფი: იაკობ გოგებაშვილის „ჭრიჭინა“
  •   სიტყვებად დაჭრილი წინადადებების აწყობა და მიღებული ტექსტის წაკითხვა
  •  კითხვების დასმა მასწავლებლის მიერ მითითებულ სიტყვებზე.
  •  გოგებაშვილის ნაწარმოების გაანალიზება
    ბუნება და მეცნიერება. ჭრიჭინა, როგორც მავნე მწერი
  •  ჭრიჭინები და მათ სახეობები
  •  გამრავლება და მათ წინააღმდეგ ბრძოლა
  • ანალიზი: ჭრიჭინა, როგორც პინოქიოს სინდისი და მეგობარი
  •  კლიპის ჩვენება, როგორ გახდა ჭრიჭინა პინოქიოს სინდისი
  •  რჩევა-დარიგება ჭრიჭინას და ჭრიჭინას მსგავს ადამიანებს
  •  გაკვეთილის შეჯამება
აქტივობები: გრამატიკული სამუშაო  
  •  როგორია ფუძე?
  •  დასვით სასვენი ნიშნები
  •  იპოვეთ შეცდომა
  •  რას გამოხატავს წინადადება შინაარსის მიხედვით
  •  იპოვეთდაკარგული სიტყვები
საკლასო მენეჯმენტი
და საგანმანათლებლო რესურსები
აქტივობის ფორმატები, სურათები, სიტყვის სკივრი, სიტყვების ლოტო,  ბარათები,  მარკერი, წებო, კომპიუტერი, პროექტორი
ვადები/ხანგრძლივობა
აპრილი, მაისი































Комментариев нет:

Отправить комментарий