გაკვეთილის
გეგმა
მასწავლებლის სახელი/გვარი:ნინო ნონიაშვილი
საგანი: ქართული ენა
სწავლების საფეხური/კლასი: I ა კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
გაკვეთილის თემა: ა და ი
გაკვეთილის მიზანი:ი და ა ასო-ბგერების გაცნობა და წაკითხვა
გაკვეთილის
თემისა და მიზნის შესაბამისობა ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნასთან:
1. Sesaswavli bgerebis
dafiqsireba da metyvelebidan maTi gamoyofa, mimarTebis damyareba
Sesabamis grafikul
xatTan;
2. Sesaswavli asoebis
gamoyofa mTliani sityvidan da Tavasos dafiqsireba;
3. sityvis mTliani
xatis aRqma, misi identifikacia: akustikuris naxatTan, naxatis _ nabe-
WdTan;
4. fonologiuri
cnobierebis ganviTareba;
5. mosmena da
adekvaturi reagireba informaciasa da instruqciaze;
6. leqsikis
gamdidrebaze zrunva.
Sedegebi, Sefasebis
indikatorebi da Sesabamisoba standartTan: qarT.dawy.(I). 1.1; 1.2; 1.3; 1.4;
1.5;
4.2; 4.3; 4.4; 4.5;
5.2; 6.4; 6.5; 14.1.
1. SeuZlia Seswavlili
bgeris sityvidan gamoyofa, Tavasos dafiqsireba;
2. amoicnobs Seswavlil
asos anban-plakatze, naxatian leqsikonSi da saanbano lotoSi;
3. aRiqvams sityvis
mTlian xats da amyarebs mimarTebas mis aRmniSvnel saganTan;
4. axdens akustikuri
xatis identifikacias naxatTan da naxatis _ nabeWdTan;
5. damoukideblad
gamoyofs ucnob asoTa simravlidan Seswavlil asoebs;
6. daasaxela a-ze da
i-ze dawyebuli sityvebi.
№ |
აქტივობის
მიზანი და აღწერა |
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები |
კლასის ორგანიზების
ფორმა |
სასწავლო
რესურსები |
დრო(წთ) |
1 |
თავდაპირველად ვესალმები კლასს, შევახსენებ ქცევის წესებს, განვუმარტავ შეფასების რუბრიკას. ამის შემდეგ ვაცნობ გაკვეთილის თემასა და მიზანს:,,ჩვენი დღევანდელი გაკვეთილის თემას წარმოადგენს ი და ა ასობგერის გაცნობა |
ვერბალური ახსნა |
მთელი კლასი |
გაკვეთილის
მიზნები, შეფასების
რუბრიკა |
3 წთ |
2 |
წინარე ცოდნის გააქტიურება მასწავლებელი კლასთან ერთად იხსენებს განვლილ მასალას, საქართველოს
შესახებ ·
როგორია საქართველო? ·
ვინ ცხოვრობს საქართველოში? ·
საქართველოს კუთხებს ვინ ჩამომითვლის? ·
საქართველოს სიმბოლიკები
რომელია?აღვწეროთ ისინი |
გონებრივი
იერიში / ფრონტალური
კითხვა-პასუხი
|
მთელი კლასი |
პროექტორით ფოტოების ჩვენება |
5 წუთი |
3 |
სიტყვების ასოებად და
მარცვლებად დაშლა ·
რამდენი დამწერლობა მსოფლიოში? ·
რამდენი ასო-ბგერაა ქართულ
ანბანში?ხმოვანი?თანხმოვანი? ·
რისგან შედგება სიტყვები?
მარცვლები? მოსწავლეებს ვაჩვენებ სურათებს და უნდა შეძლონ ბარათზე მოცემული სიტყვების დამარცვლა,
შემდეგ ასოებად დასახელება და გრაფიკული ნიშნებით ჩაწერა. |
გონებრივი იერიში მუშაობა ინდივიდუალური |
მთელი კლასი |
ბარათები ნახატებით |
10 წუთი |
4 |
ია და იაკობ გოგებაშვილი
(ინსცენირება) ·
იცით ბავშვებო ვინ არის
ფოტოზე? ·
რა დაგვიწერა იაკობ გოგებაშვილმა? ·
ჩვენს მიერ შესწავლილი
რომელი ლექსი გახსოვთ დედაენაზე? ·
დაასახელეთ ყვავილი,
რომელმაც გოგებაშვილს მიახვედრა დედაენის შესწავლა რომელი ასოებით დაეწყო? მოსწალეები ინსცენირებით წარმოადგენენ უკვე შესწავლილ
მასალას |
|
ინდივიდუალური ინსცენირება რამდენიმე მოსწავლის მონაწილეობით |
ფოტოები, ყვავილის აპლიკაცია |
5 წუთი |
5 |
ია-მცენარის აღწერა როგორია ია? (პატარა, ნაზი, სურნელოვანი,
ლამაზი, სათუთი) რომელი ასოები გვესმის
როცა ყვავილის სახელს ვამბობთ? (ი და ა) იას ჩავწერთ გრაფიკული
ნიშნებით, მაგრამ რომ გამოვსახო
ასეობით ამისთვის ანბანია საჭირო, დავპატიჟოთ ანბანი კლასში. გავხსნი ყუთს და იქიდან
ამოფრინდებიან ბუშტებზე მიმაგრებული ასოები. |
|
|
ბარათები, იის სურათი |
7 წუთი |
6 |
·
ი და ა ასო-ბგერის გაცნობა,
·
ამ ხმოვნებზე დაწყებული
სიტყვების დასახელება , ·
ი და ა ასობგერის ამოცნობა(თამაში) ·
სიტყვის აწყობა ·
სიტყვის და წინადადების
წაკითხვა |
ვერბალური ახსნა |
|
პროექტორი, კომპიუტერი |
5 წუთი |
7 |
როგორ ფიქრობთ ბავშვებო, რატომ უნდა ვისწავლოთ ანბანი?
ფილმის ჩვენება „ბომბორა“ ძაღლმა ბომბორას რატომ უკბინა? რა არ იცოდა
ბიჭმა? ვინ დაეხმარა სწავლაში? რომელი ყვავილით გააცნო პირველი ასოები? მადლობა რით გადაუხადა ბომბორამ? |
გონებრივი იერიში კითხვა-პასუხი |
|
პროექტორი, კომპიუტერი |
7 წუთი |
8 |
მოსწავლეთა შეფასება |
|
|
შეფასება რუბრიკა |
3 წუთი |
Комментариев нет:
Отправить комментарий